1. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
7. – 11. září 2015
Ahoj námořníci,
vítám vás v druhém školním týdnu, který už bude ve znamení učení. Věřím, že to pro nás pro nikoho nebude mučení J. V uplynulém týdnu jsme se měli možnost seznámit, vyzkoušet si pár aktivit na spolupráci, rozdat učebnice a sešity, vyrobit narozeninový kalendář, rozdělit služby a vytvořit třídní pravidla.
Jak jste zjistili z rozvrhu hodin, čeká nás každou středu ráno třídnická hodina. Kromě toho se podíváme na opakování v češtině i matice, seznámíte se se spolužáky z dalších tříd při prvních hodinách angličtiny, začneme s tématy přírodovědy a vlastivědy. Poprvé si vyzkoušíte, co je to dílna čtení a přečteme si začátek Odysseových cest.
Těším se na společné učení a přeji nám všem úspěšný týden.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 4-7 |
Aktivně se podílím na opakování učiva. Pokud zjistím, že jsem něco zapomněl(a), poznamenám si to a doma si vše procvičím. |
dílna psaní |
Používám při psaní odstavce na správném místě. |
|
dílna čtení |
Seznámím se s pravidly dílny čtení a respektuji je. |
|
čtení |
Přemýšlím, jak si mohu vysvětlit význam neznámých slov. Nakreslím ilustraci k části příběhu. |
|
M |
učebnice str. 5-13 |
Orientuji se v číselné řadě do 1000. Bezchybně sčítám a odčítám. |
pavučiny |
Rozumím způsobu řešení pavučin, dokáži jej vysvětlit spolužákovi. |
|
učebnice str. 109 |
Vyznačím bod, narýsuji přímku. |
|
AJ |
učebnice str. 2-6 |
Poznám a pojmenuji hlavní postavy z učebnice. Používám vhodné pozdravy. Představím sebe a kamaráda. Rozumím nahrávce. Přečtu krátký text. |
Př |
učebnice str. 5-7 |
Uvedu příklad hypotézy. Odliším od sebe pozorování a pokus. Na základě pokusu vysvětlím, proč se na Zemi střídá den a noc. |
Vl |
učebnice str. 5-6 |
Ukážu na mapě sousední státy České republiky. Vyjmenuji a na mapě ukážu historické části na území ČR. Využiji své vlastní zkušenosti. |