10. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
12. týden
16. - 20. listopadu 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
máme za sebou další volno. V úterý jsme měli možnost si připomenout další státní svátek – Den boje za svobodu a demokracii. Připomíná dvě velké události – jednu z období 2. světové války, druhou z doby ne tak dávné. Zkuste alespoň o jedné z nich zjistit podrobnosti.
V minulém týdnu jsme se v podstatě všichni sešli při tripartitách, poté jsme si zavedli pár nových pravidel, která nám mají život ve škole zjednodušit nebo zpříjemnit. Ve středu při třídnické hodině si popovídáme ještě o dalším, co z tripartit vyplynulo.
V tomto krátkém týdnu se kromě učení, o kterém píši dále, zaměříme na trénink vánočního vystoupení a přípravu jarmarku.
Ve čtvrtek 19. 11. budou moci zájemci využít služeb fotografa při focení vánoční sady fotek. Její cena je 250,- Kč.
V příštím týdnu nás čeká písemné opakování z českého jazyka a z přírodovědy. V češtině půjde o vyjmenovaná slova, v přírodovědě o kapitolu Zkoumáme horniny a minerály.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
- učebnice str. 34 - Zpaměti vyjmenuji řadu vyjmenovaných slov po V a Z. Při psaní slov vždy odůvodňuji pravopis. Pokud si nejsem jistý(á), použiji všechny dostupné pomůcky.
- dílna psaní - Vybírám vhodná slova a slovní spojení, abych vystihl(a) prostředí, ve kterém se příběh odehrává.
- dílna čtení - Vyslechnu si spolužáky, kterým se podařilo splnit úkol s otázkou pro postavu. Při čtení svůj úkol dokončím. Aktivně svou práci sdílím se spolužákem.
M
- učebnice str. 39 - Dodržuji správně algoritmus písemného násobení, nezapomínám si „držet desítky“. Pozorně sleduji a procvičuji algoritmus písemného dělení, využívám odhad.
- učebnice str. 117 - S využitím pravítka a trojúhelníku s ryskou procvičuji přesné a čisté rýsování kolmic a rovnoběžek. Rozumím geometrickým značkám použitým v zadání úkolů.
AJ
- učebnice str. 22-23 - S pomůckou zapisuji hláskovaná slova, sám (sama) je hláskuji. Přečtu příběh o Colinovi a porozumím mu. Poznám některá místa v Londýně. Přečtu otázky a odpovím na ně podle skutečnosti. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
- učebnice str. 20-21 - Informace o druzích půdy zpracuji do lapbooku. Vysvětlím, k čemu člověk potřebuje minerály a kde je získá.