14. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
16. týden
14. – 18. prosince 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
Vánoce jsou za dveřmi a nás čeká poslední školní týden v tomto roce. V pondělí si ještě napíšeme opakování z matematiky, na které jste se určitě pilně připravovali. V úterý dopoledne naposledy vyzkoušíme vystoupení pro rodiče, abychom se ten samý den v podvečer mohli představit rodičům. Středa a čtvrtek ještě budou ve znamení učení. Těší mě, že jsme zvládli v podstatě všechno učivo, které jsme měli do Vánoc naplánováno.
V češtině jsme zahájili práci na podstatných jménech tak, že po novém roce se budeme moci zaměřit na jednotlivé rody. Rozdáme si druhé díly pracovních sešitů.
Také matika je v pohodě, dokončili jsme písemné dělení a po vánočních prázdninách se pustíme do čísel větších než 10 000. Malý skluz máme v geometrii, ale věřím, že vše doženeme.
Ani s vlastivědou nemáme potíže, v lednu dokončíme modrou „zeměpisnou“ část a před námi budou dějiny naší republiky.
Jednotýdenní zpoždění máme v přírodovědě, ale i to určitě snadno doženeme.
V pátek si užijeme třídní besídku a pak už hurá na prázdniny a doufat, že Ježíšek vyplní co nejvíce vašich přání.
Společně se sejdeme zase v pondělí 4. ledna 2016.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
učebnice str. 48-51
Pravidelně si správně zapisuji slova, ve kterých jsem chyboval(a), do Ypsilonka.
Vyjmenuji zpaměti pádové otázky ve správném pořadí. Snažím se ptát celou větou, abych určil(a) pád podstatného jména.
Dodržuji pravidla dílny čtení. Dokončím úkol z minulého týdne a aktivně
své postřehy sdílím se spolužákem.
učebnice str. 120
Vypracuji písemné opakování co nejlépe. Využiji poskytnutý čas a soustředím se na práci, abych nedělal(a) zbytečné chyby.
Trénuji konstrukci trojúhelníku. Zkouším odhalit trojúhelníkovou nerovnost.
Seznámím se s rozdělením a způsobem práce při dělené hodině matematiky.
učebnice str. 30-31
Pravidelně opakuji slovíčka. Trénuji hláskování a psaní označených slovíček. Čtu a poslouchám s porozuměním. Napíši co nejlépe opakování 4. lekce.
(Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)