19. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
19. týden
4. – 8. ledna 2016
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 53-56 - Určuji bezchybně probrané mluvnické kategorie (pád, číslo, rod). Vyjmenuji zpaměti vzory pro rod střední.
dílna psaní - Popis prostředí – vyberu si jeden obrázek prostředí a popíši ho alespoň pěti výstižnými větami podle zadaných kritérií.
dílna čtení - Dodržuji pravidla dílny čtení. Sleduji vlastnosti své postavy a rozhoduji se, jak se podobají nebo liší od mých.
čtení - Trénuji čtenářskou strategii „Kladení otázek“. Přemýšlím nad vhodnými otázkami pro Odyssea podle toho, co se děje v příběhu nebo co Odysseus dělá.
M
učebnice str. 47-50 - Přečtu a vyznačím na číselné ose čísla větší než 10 000. Používám pravidla pro porovnání, abych správně určila, které číslo je větší, menší nebo zda se rovnají.
známá prostředí - Mám-li povinnou práci hotovou dříve (a kvalitně), vybírám si ze známých prostředí úkoly k řešení.
učebnice str. 120 - Trénuji konstrukci trojúhelníku. Zkouším odhalit trojúhelníkovou nerovnost.
AJ
učebnice str. 32 - Zodpovědně se připravím na opakování 4. lekce. Seznámím se se slovíčky 5. lekce (At the park). (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
Vzduch - trénuji práci s textem, orientuji se v obrázcích, grafech, videu. Na základě svých zkušeností stanovuji hypotézy, které po ověření pokusem vyhodnocuji. Uvedu, kde se vzal na Zemi vzduch a z jakých plynů se skládá.
Vl
učebnice str. 32-33 - Vysvětlím rozdíl mezi podnebím a počasím. Uvedu, co má vliv na počasí a co na podnebí. Používám vysvětlivky u obrázků, map a grafů, abych porozuměl(a) tomu, co znamenají.