2. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
3. týden
14. - 18. září 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
chtěla bych, abyste věděli, že se mi uplynulý týden s vámi líbil a že mě těšilo, jak se k sobě chováte, jak pracujete v hodinách a jak si zvykáte na dodržování pravidel. Vím, že zejména to poslední ještě není úplně ono, ale já vidím alespoň částečné zlepšení.
Protože do vašich lodiček se počítají i speciální dobré skutky, ráda bych za minulý týden na tomto místě ocenila Vendulku, která v úterý opakovaně nabízela pomoc Natálce a snažila se vyřešit problém se sezením při výtvarce. Ve středu se mi líbilo, jak se Marek zvedl od své práce, aby ze svého košíčku půjčil fixu Pavlovi. A do třetice – až do čtvrtka nikdo neřešil plné sáčky s víčky na odpadkových koších. Pak ale za mnou přišel Péťa a sám se nabídl, že všechna přesype do správného koše. Všem děkuji a do hodnocení v týdenním plánu přiděluji bodíky navíc.
Tento týden nás kromě učení podle rozvrhu čeká dopravní hřiště. Ať se nám další týden líbí.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 9-11 |
Uvedu příklady slov mnohoznačných, vytvořím k zadaným slovům antonyma a synonyma. |
dílna psaní |
Seznámím se s částmi příběhu. Popíši vybranou postavu tak, aby ostatní poznali, o jakou postavu se jedná. |
|
dílna čtení |
Seznámím se s pravidly dílny čtení a respektuji je. |
|
čtení |
Přemýšlím, jak si mohu vysvětlit význam neznámých slov. Vyhledám slova, která mi pomáhají představit si, jaké bylo na moři při plavbě počasí. |
|
M |
učebnice str. 14-19 |
Bezchybně násobím a dělím. Respektuji přednost závorky. Zaokrouhluji na desítky a na stovky. |
násobil- kové obdélníky |
Rozumím způsobu řešení násobilkových obdélníků, vysvětlím je i spolužákovi. |
|
učebnice str. 110 |
Rýsuji rovnoběžky za pomoci dvou pravítek. Zapisuji pohyb ve čtvercové mříži pomocí šipek. Hledám všechny cesty z jednoho bodu do druhého. |
|
AJ |
učebnice str. 5-7 |
Používám čísla od 1 do 10. Čtu příběh. Rozumím poslechovým cvičením. Píši bez chyb, pokud potřebuji, použiji slovníček. |
Př |
učebnice str. 7-8 |
Vysvětlím, proč v noci vidíme na obloze více planet a hvězd než ve dne. Vyjmenuji planety Sluneční soustavy a popíši, jak se pohybují kolem Slunce. |
Vl |
učebnice str. 7-12 |
Vysvětlím rozdíl mezi dělením ČR v minulosti a nyní. Uvedu název kraje, ve kterém žiji. Podle informací z učebnice doplním údaje do pracovního listu. |