20. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
20. týden
11. – 15. ledna 2016
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
doufám, že jsme již všichni myšlenkami naplno zpátky ve škole, ověřování vašich znalostí za první pololetí se blíží do finále.
Ve čtvrtek 14. 1. nás čeká pololetní písemná práce z matematiky. V úterý 19. 1. pak z českého jazyka. Opakovací písemku z tématu „Voda a vzduch“ jste si odhlasovali na středu 13. 1., zahrneme do něj i informace získané v hodinách vlastivědy.
V tomto týdnu oslavíme Markovy narozeniny, na Kačku L. počkáme, až se vrátí po nemoci.
Na závěr bych chtěla ocenit všechny, kteří velmi zodpovědně zpracovali lapbook na téma „Voda“. Téměř všechny se vám velice povedly, nejzdařilejším je bezpochyby ten Zinčin.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 57-58 - Určuji bezchybně probrané mluvnické kategorie (pád, číslo, rod). Vyjmenuji zpaměti vzory pro rod střední a přiřadím slovo ke správnému vzoru. Odůvodňuji pravopis v koncovce ve slovech podle vzoru město a moře.
dílna psaní - Popis prostředí – samostatně popíši prostředí, které si sám (sama) pro svůj příběh vytvořím.
dílna čtení - Dodržuji pravidla dílny čtení. Vyzkouším si zápis přečtené knihy podle zadané osnovy do čtenářského deníku.
čtení - Při poslechu Odysseových dobrodružství přemýšlím nad tím, jak a proč se asi Odysseus cítil. Zkusím své myšlenky zapsat a porovnat sám (sama) se sebou.
M
učebnice str. 51-53 - Porovnám čísla větší než 10 000. Zaokrouhluji je na statisíce a desetitisíce. Počítám příklady se závorkou. Uplatňuji pravidla předností (závorka, násobení a dělení, sčítání a odčítání).
učebnice str. 121 - Zopakuji si základní informace o čtverci a obdélníku. Zjistím, zda mohu narýsovat trojúhelník podle zadané délky stran.
AJ
učebnice str. 32-34 - Aktivně používám slovíčka 5. lekce (hračky, čísla). Řeším úkoly na porozumění poslechu. Vedu rozhovor se spolužákem. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
učebnice str. 30-34 - Počasí a podnebí - zopakuji si a upevním získané informace. Připravím se na písemné opakování, zodpovědně jej vypracuji, využiji všechen čas, který mám k dispozici.
Vl
bez učebnice - S využitím obrázku – grafu si uvědomím délku času, který byl potřeba pro vývoj života na Zemi.