24. týdenní plán
24. TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
Ahoj námořníci,
druhé pololetí nám začalo jarními prázdninami a já doufám, že jste si je co nejlépe užili. Teď už je před námi zase spousta práce.
V úterý se vydáme do knihovny, kde máme objednaný program „Putování pravěkem“, který se nám velmi hodí k vlastivědě. Ve středu je pro zájemce doučování.
V týdenních plánech budete nyní hodnotit své výkony počtem hvězdiček tak, jak jste si to vyzkoušeli při pololetním vysvědčení. Snažte se být k sobě spravedliví. Kde si dáte hvězdiček málo, tam musíte trénovat. Využijte nabídky doučování, procvičujte doma.
Na nástěnce máte každý novou prázdnou lodičku, námořnická soutěž začíná od nuly. Jsem zvědavá, zda se nám pořadí promění.
Prosím všechny, aby doma předali návratky k naší další společné sobotní výpravě, a do pátku je přinesli zpět vyplněné. Děkuji moc.
Držím palce, ať do nového pololetí vkročíte co nejúspěšněji.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 62-63
Určuji bezchybně probrané mluvnické kategorie. Píšu správně i/y po obojetných souhláskách uvnitř slova a v koncovkách podstatných jmen rodu středního.
Vyjmenuji zpaměti vzory pro rod ženský, přiřadím slovo ke správnému vzoru.
dílna psaní
Děj příběhu – vyberu vhodná slovní spojení, která popisují, co se odehrává na obrázku. Využiji je k napsání vlastního textu.
dílna čtení
Porovnám sebe a postavu z knížky. Do Vennova diagramu zaznamenám alespoň jednu podobnost a alespoň jednu věc, kterou se od sebe lišíme.
čtení
V další části Odysseova dobrodružství vyhledávám slovní spojení, která popisují děj příběhu.
M
učebnice str. 57-59
Bezchybně písemně sčítám čísla větší než 10 000.
Řeším slovní úlohy, používám vhodné početní operace.
geometrie str. 123
Narýsuji čtverec a obdélník přesně a čistě.
AJ
učebnice str. 40
6. lekce – seznámím se s novou slovní zásobou. Plním úkoly na porozumění poslechu. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
učebnice str. 40
Vysvětlím rozdělení přírody na živou a neživou. Za pomoci obrázků pojmenuji jednotlivé části živé přírody. Založím se spolužáky přidělený pokus.
Vl
učebnice str. 7
S využitím videa a učebnice zaznamenám základní informace o době bronzové a železné. Podle zadání napíši příběh o jednom dnu v pravěku.