36. týdenní plán
36. TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
Ahoj námořníci,
v nadcházejícím týdnu nás nečeká žádná školní akce, budeme se tedy učit normálně podle rozvrhu. Ve středu ráno je schůzka Ekotýmu a Senátu. Od půl druhé do půl třetí pak doučování. Tentokrát zaměříme první půlhodinu na zlomky a druhou na podmět a přísudek.
Na čtvrteční podvečer je připravena další rodičovská kavárna.
Dnes dostáváte dokumenty ke škole v přírodě, které předáte doma rodičům, aby měli dostatek času před odjezdem zařídit vše potřebné.
V neděli nás čeká společná třídní výprava do Vlčí rokle. S sebou si vezměte všechno, co jste dostali na návratce, těším se.
Děkuji Kačce H. a Vendy (nejlepší práce), Matějovi, Vojtovi a Markovi za účast ve 2. kole soutěže Znalec našeho regionu. Se začátkem května bylo zahájeno kolo třetí, ukončeno bude na konci května.
Všimněte si změn v hodnocení do lodiček.
Hezký první květnový týden.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 104
Podmět rodu středního – doplňuji správnou koncovku do přísudku v příčestí minulém. Nezapomínám uplatňovat ostatní probraná pravopisná pravidla.
Dílna psaní
Pokračuji na svém příběhu s využitím rad od paní učitelky, postupně jej přepisuji na počítači.
Dílna čtení
Do podvojného deníku zaznamenám, která věta (věty) mě při čtení oslovila. Připíši komentář, ve kterém svůj výběr zdůvodním.
M
učebnice str. 91
Používám vyrobenou pomůcku a kreslím si řešení slovních úloh se zlomky.
Jednotky času – vyrobím si pomocníka na převody a řeším úlohy s časem a zlomky.
učebnice str. 130
Vypočítám obsah obdélníku i bez čtvercové mříže. Seznámím se s dalšími jednotkami pro obsah.
AJ
učebnice str. 61-63
8. lekce – používám otázku „How long …?“ a odpovídám na ni. Čtu se správnou výslovností. Trénuji poslech. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
bez učebnice
Louka – motýli – popíšu stavbu těla, vývoj a význam motýla a porovnám s mravencem. Nacvičím si podle osnovy dvouminutové vyprávění o motýlech.
Vl
učebnice str. 28
Seznámím se s posledními Lucemburky. Popíšu, jak vládli, a vysvětlím, co vedlo ke konci jejich vlády v Čechách. Připravím se na písemné opakování Lucemburků.