4. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
5. týden
28. září – 2. října 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
skončilo nám léto a začal podzim. Ve škole začala výstava „Plody podzimu“, o které jsme si minulý týden povídali společně ve třídě, a Vendulka již přinesla první exponáty. K této výstavě ještě patří doprovodná soutěž „Hmatový košík“. Její pravidla budou na webu školy, na našich stránkách a podrobněji si o nich povíme společně ve třídě.
Máte za sebou první opakování z matematiky, z vaší práce na něm (a také výsledných známek) mám velkou radost. Daleko méně mě těší kvalita prvního diktátu. Tolik špatných výsledků jsem nečekala L. Věřím, že si každý ujasníte, co je potřeba procvičovat a vyhradíte si čas na domácí přípravu.
Před námi jsou také první krátká opakování z přírodovědy a vlastivědy. Pokud máte pocit, že vám nestačí, co si povídáme ve škole, musíte se připravovat pravidelně doma.
Držím palce, ať se nám v dalším (krátkém) týdnu daří a ať si užijeme první společnou oslavu narozenin J.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 14-17 |
Rozliším slova citově zabarvená, lichotivá a hanlivá. Poznám a barevně vyznačím stavbu slova – předponovou část, kořen, příponovou část. |
dílna psaní |
Spolupracuji ve skupině. Při diskuzi nad slovy nebo slovními spojeními pro popis postav předkládám důkazy pro svůj výběr. Vybranou postavu výstižně popíšu. |
|
dílna čtení |
Dokončím úkol se zážitkem mé postavy. Svou práci sdílím se spolužákem. Ohodnotím svou práci podle kritérií pomocí smajlíků. |
|
čtení |
Vytvořím ilustraci k části příběhu s využitím informací z textu. |
|
M |
učebnice str. 21-23 |
Bezchybně písemně sčítám a odčítám. Rozumím pamětnému násobení dvojciferného čísla rozkladem a pamětnému dělené se zbytkem. |
součtové trojúhelníky |
Porozumím způsobu řešení součtových trojúhelníků. |
|
učebnice str. 112 |
Rýsuji a měřím délku úseček. Porovnávám odhad s měřením. Převádím základní jednotky délky. |
|
AJ |
(3. skupina) učebnice str. 11-12 |
V rozhovoru se spolužákem tvořím otázky „What colour is …?“ a „Where is … from?“ a také na ně odpovídám. Vybarvím obrázky podle poslechu. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.) |
Př |
učebnice str. 11 |
Zpracuji plakát o své planetě. Vysvětlím, proč všechno, co nám upadne, spadne na zem. |
Vl |
učebnice str. 7-12 |
Podle informací v učebnici doplním tabulky na pracovním listu. Podle nich a s využitím mapy pak o každém kraji krátce vyprávím. |