6. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
7. týden
12. - 16. října 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
po písemném opakování z vlastivědy přišla na řadu i přírodověda. Neměli jste možnost používat pomůcky ve formě pracovních listů, což některým z vás přineslo zjištění, že je potřeba se na hodiny pravidelně připravovat. V tomto týdnu si v pondělí napíšeme opakování z češtiny.
Během třídnické hodiny jsme si dokázali představit role členů ve skupině a sestavit seznam jejich povinností. Moc mě těší, že jste hned další den vše využili a vaše skupinová práce byla na vysoké úrovni.
Prosím všechny, aby se snažili udržovat v naší třídě pořádek a uklízeli si pomůcky, kam patří.
Stejně jako v minulém týdnu jsem ani tentokrát nedostala od nikoho zprávu o dobrém skutku, kterého byste si všimli u někoho ze spolužáků. Asi je to pro vás těžké, ale zkuste na to myslet.
Velkou radost mám z toho, kolik z vás věnovalo svůj čas přípravě dobrovolného domácího úkolu o sv. Františku z Assisi.
Počínaje tímto týdnem vás poprosím, abyste při vyhodnocování svých týdenních plánů vybarvili vždy u každého výstupu smajlíka, který popisuje kvalitu jeho zvládnutí.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 21-24 |
Poznám, podle čeho a kdy napsat ve slově „bě, vě“ kdy „bje, vje“. Vím, že se píše pouze „pě“. Odůvodním si psaní zdvojených hlásek ve slově. |
dílna psaní |
Přepíši svou opravenou verzi popisu postavy tak, aby se dala publikovat. |
|
dílna čtení |
Vyhledám ve své knize místa, která mi říkají, co může má postava slyšet. Své postřehy včetně odůvodnění zapíši do pracovního listu. |
|
čtení |
Zaznamenám si do své mapy prožité Odysseovo dobrodružství tak, abych i po delší době poznal(a), co u Kyklopů prožil |
|
M |
učebnice str. 30-32 |
Porovnávám čísla do 10 000. Zaokrouhluji na stovky a na tisíce. |
pavučiny |
Vybírám si obtížnost pavučin tak, abych je dokázal(a) vyřešit. |
|
učebnice str. 114 |
Pojmenuji probraná geometrická tělesa. Používám správně pojmy hrana, vrchol, stěna. |
|
AJ |
(3. skupina) dokončení 2. lekce |
Vypracuji 1. písemné opakování. Ohodnotím svou práci, určím, co zvládám a co potřebuji docvičit. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.) |
Př |
učebnice str. 6-11 |
Určuji hlavní a vedlejší světové strany. Zkouším práci s buzolou. Vyjmenuji látky na které působí a nepůsobí magnetická síla. Porovnám magnetickou sílu se sílou gravitační. |
Vl |
učebnice str. 20-21 |
Zorientuji mapu. Uvedu příklady orientace v přírodě bez mapy. Vyzkouším si práci s buzolou. |