9. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
11. týden
9. - 13. listopadu 2015
Jméno: ……………………………………………
Ahoj námořníci,
ráda bych nejdříve poděkovala všem, kteří se zasloužili o skvělou první výpravu za bramboračkou J.
Začali nám tripartity, v tomto týdnu se postupně všichni sejdeme ve třídě i s rodiči, abychom probrali, co se nám daří a v čem potřebujeme přidat.
Stejně jako v minulém týdnu budeme ve středu při třídnické hodině slavit narozeniny, 10 let bude Alici.
Při hudební výchově budeme trénovat na naše vánoční vystoupení a o výtvarce ztvárníme své vymyšlené pohádky na vyjmenovaná slova.
Nakonec ještě připomínám, že v pondělí 16. 11. je ředitelské volno a v úterý 17. 11. státní svátek.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 32-33 |
Zpaměti vyjmenuji řadu vyjmenovaných slov po P a S. Při psaní slov vždy odůvodňuji pravopis. Pokud si nejsem jistý(á), použiji všechny dostupné pomůcky. |
dílna psaní |
Přepíši hrubou verzi s popisem postavy tak, abych do ní zahrnul(a) doporučení z konzultace se spolužákem. Provedu korekturu textu. |
|
dílna čtení |
Při samotném čtení dodržuji všechna pravidla dílny čtení. Při čtení jsem se zamýšlel(a) nad tím, na co bych se své postavy chtěl(a) zeptat. |
|
čtení |
Pozorně naslouchám dalšímu Odysseovu dobrodružství a po jeho dočtení zkusím a zapsat jednu otázku, kterou bych mu chtěl(a) položit Připíši i důvod, proč. |
|
M |
učebnice str. 37-38 |
Dodržuji správně algoritmus písemného násobení, nezapomínám si „držet desítky“. Řeším slovní úlohy. Rozliším, co je činitel, součin, menšenec, menšitel a rozdíl. |
děda Lesoň |
Seznámím se se zvířátky dědy Lesoně a hrou na přetahovanou. Přiřadím ikony ke správným zvířátkům. |
|
učebnice str. 116 |
S využitím pravítka a trojúhelníku s ryskou rýsuji podle návodu v učebnici kolmice a rovnoběžky. |
|
AJ |
učebnice str. 20-21 |
S pomůckou zapisuji hláskovaná slova, sám (sama) je hláskuji. Rozumím poslechovým cvičením. Napíšu krátký dopis kamarádovi, používám při tom slovníček nebo učebnici. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.) |
Př |
učebnice str. 18-19 |
Vysvětlím rozdíl mezi druhy půdy. S přineseným vzorkem půdy provedu pokusy podle zadaného postupu a svá zjištění zaznamenám. |
Vl |
učebnice str. 34-35 |
S využitím textů v učebnici vysvětlím rozdíl mezi typy půd. Podle mapy a obrázků určím, proč se na různých místech pěstují různé plodiny a chovají různá zvířata. |